یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
تصاویر/ تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین به کربلای معلی

حوزه/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از تردد سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، عارف امرایی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین حسینی سالانه از محورهای ارتباطی استان لرستان تردد می کنند، افزود: سال گذشته در همایش اربعین، ۴۰۰ هزار خودرو از جاده های استان به سمت مرز تردد کرده اند که بر اساس پیش بینی ها امسال این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اعزام ناوگان عمومی استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین، خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمت رسانی به زوار به ویژه در زمان برگشت زائران از مرز مهران، با توجه به خستگی افراد و گرمای هوا، ضرورت خدمت رسانی ناوگان عمومی برای جابجایی زوار اربعین افزایش می یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه برخی سرویس های برون استانی لغو یا کمتر می شود که از مردم انتظار می رود در این مدت کوتاه ضمن همراهی لازم، کمبودهای ناوگان حمل و نقل عمومی را تحمل کنند از مالکان خودروهای شخصی خواست از سفرهای تک و یا دو سرنشین خودداری و در این سفر معنوی زائران مسیر مرز مهران را نیز همراهی کنند تا از حجم کاری ناوگان عمومی کاسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha